senushka Bence herkes hava dengesizliğinden toplu üşüttük ondan geçikme oldu inşAllah umudumuz o yöndedir
Kaptan03 senushka tam diyecektim siz söylemişsiniz hava dengesizliği regl gecikmesi yapar.suan usuttugum için sırtım midemm heryerim sızım sızım ağrıyor 😅😓😓
Edagg senushka benimkide 7 aylık bende korkuyorum erken gebelik yaptim negatif cikti ama genede koekuyorum
senushka Edagg burda okuyorum ama başka hamilelik ile ilgili şeyleri benim hamilelik başında gögüslerim çok ağrıyodu ordna anlamıştım ama şuan emziriyorum nasıl anlayacağım ki
Edagg senushka doğru bendede çok uyku yapmıştı ama en garantisi kan testi 1-2 gün daha olmazsam bende kan testi vericem
Hfk25 9 Aylık oğlum var 3 gün gecikti 2 test yaptı. Negatif ilk defa başıma geliyor bugün kan verdim 2.0 çıktı oda negatif
zarifbirhanim Babybus_ Merhaba test yaptım. Cok belirsiz bir çizgi var gibi, esim göremediğini söylüyor tabi ama birkaç gün sonra tekrarlayacagim