Serife07 Kızlar öncelikle merhaba. Bebeğim 6 aylik doğuştan gobek fıtığı doktor kontrollerimizde doktorumuz ne kadarda kafaniza takmayın sıkıntı olmaz ağrısı sancısı olmaz zamanla düzelir dese de kafama takılıyor moralim bozuluyor ve arada vırk vırk diye sesler geliyor çok sinir bozucu birşey başına gelen var mi? Varsa ne kadar sürede geçti ? Bu süreç içinde neler yaptınız?
pogacayanakk Serife07 benim bebeğimde 4. Ay civarında geçmişti. Gerçekten kafanıza takmayın geçici bir şey bu
Nihalf Serife07 geçmiş olsun benim kızım da da var erken doğan bebeklerde daha çok görüyormuş ultrason la açıklığına bakıldı 3 yaşa kadar kendiliğinden geçiyormuş genelde geçmezse müdahale ediliyormuş
Mavisdrn Merhaba benimde oğlumda oldu ağlamaktan baya büyüdü sesler çıkartıyor dediğiniz gibi, doktor kendiliğinden geçer dedi, ütüyle bir bez ısıtıp koyun 20 günde geçiyor ben öyle yapıyorum yavaş yavaş gitmeye başladı