Betul-08 bebek yeteri kadar ememiyor göğüs fazlasını üretiyor haliyle emse de göğüs boşalmıyor ben bi sağ bi sol emziriyorum iki sağ emse sol şişerdi hemen göğüs terbiye olana kadar maalesef böyle birinden emerken diğeri akar göğüs pedi kullanıyorum hala 40 ımız çıkacak ve 2. Çocuğum bunda ben daha iyi ilerler süreç diyordum ama yine mastit oldum antibiyotik kullandım daha dün göğsüm oğlanın kafası kadar dı 😀geçecek ama kızımdan biliyorum bu süreçleri geçeceğinide biliyorum sabrediyorum sabredicez 🫶