Merhaba bayanlar. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Sabah kahvaltısında açmıyorum çünkü acıktığı için bir kaç küçük oyuncakla geçiştirip yemeğini yiyebiliyor ama diğer öğünlerde genellikle ekran oluyor. Onda da dalmıyor zaten hani ekrana bakıp otomatik ağız açma huyumuz yok çok şükür. Yine de cok rahatsız etmeye başladı bu durum beni. Önerileriniz varsa açığım. Teşekkürler 🌸