Selam kızlar. Oğlum 3 yaşına girecek. Önce parmağı sismisti az buz da sismiyor.. gittik doktora birsey ısırmış dedi yolladı. Sonra ayağı şişti yine aynı şekil. Sonra Bi gözü şişti her defasında farklı doktorlara gittik. Hep ya alerji ya böcek ısırığı diyip alerji ilacı verip yolluyorlar. Geçen hafta gözü şişti dediğim gibi az değil kapanıyor gözü. Gittik aynı şekil ilaç verdi yolladılar bugün de tekrar parmağı şişti eli komple balon gibi. Araştırmaya randevu aldım cuma günü. Artık eminim bir sıkıntısı var 😔 başına gelen , çevresinde gören duyan var mı böyle birsey. Bilsem ne olduğuna ona göre dikkat edeceğim ama çok caresizim Artık