Nisam14 Kızlar normal doğum yaptım 8 gün oldu dünden beri klistoris agrisi yaşıyorum idrarımı zor yapıyorum yürüyünce felan çok ağrıyor nedir bu var mı başına gelen
Neslihann37 Nisam14 iki ay oldu benimde kuyruk sokumu kemiğim çok fena açıyor oturamiyorum sandalyede falan. Normal doğumun da dezavantajı bu işte .. sizin belki idrar yolu enfeksiyonu dur çünkü belirtiler enfeksiyon gibi
hilalinannesiiii Nisam14 benimde geldi daha yeni doğum yapmışsınız normal diye düşünüyorum çünkü baya cekistiriyolsr biraz hasar görüyor organlar ama geçiyor sonra
Cigdem2689 Tarif edisinize göre enfeksiyona benziyor,bence en kısa zamanda doktora gidin bide yeni doğum yapmissiniz dikisiniz varsa başka yöntemlerle mikrop kapabilirsiniz geçmiş olsun