Naime-grbz bebeğim 2 aylık oldu nereye başvuru yapmam lazım doğum yardımı için 300 tl olan ? birde emzirme parası ayrı mı bu yardımdan onada ayrı mı başvuru yapılıyor bilgisi olan bilgi verebilir mi ?
Birkucukeylulmeselesi Naime-grbz ssk ya da sgk olması lazım eşim başvurdu geçen gün ikiside ordan diye biliyorum bize süt parası düşmediğinden başvurmadık ama doğum parasına başvurduk
Merveee_94 Naime-grbz doğum parası için sosyal hizmetlere bulunduğuz ilçe de sosyal hizmetler yoksa sosyal yardımlaşmaya başvuru yapıyorsunuz süt parası da eşiniz SSK lı çalışansa sigortaya başvuru yapıyorsunuz
menek16 Naime-grbz emzirme benim otomatik yattı hesaba e devlete hesabınızı tamımlayın doğum yardımı olan 300 tl için nüfus müdürlüğünden basvuru yapıyorsunuz
Felek Doğum parasına nerden başvurdunuzzz acaba bende 2 ay oldu doğum yapalı ama.bilmiyorum nerden başvuracağimi e devletten baktım diyor sandık üyeliğiniz bulunmamaktadır hicbirsey anlamadım
Felek Naime-grbz internet uzerinden mi yapiliyor oraya mi gitmek gerekiyor yoksa sigortaya nerden başvuracam peki
Felek Ben geçen nüfus müdürlüğüne sordum yok biz yapmıyoruz dediler kaymakamlık yapıyor dediler bende ne yapacağımı şaşırdım vlah