Bir arkadaşım için soruyorum, ilkokula daha yeni başladı. İki kez başlarına gelmiş, gece 3-4 gibi kapı zorlanma sesi gelince uyanmış annesi babası. Çocuk uyur halde kapıyı zorluyormuş, allahtan kapı kilitliymiş çıkamamış. Bu esnada uyuyor alıp yerine yatırıyorlar. İkinci seferde de kapıyı açık unutmuşlar kapıyı açıp apartmana çıkmış çocuk ama allahtan farkedip uyanmışlar asansörlerin önünde yakalamışlar. Yine alıp yerine yatırmışlar. Başına gelen var mı? Böyle anlatınca içim bir garip oldu benim psikolojik bir durum olabilir mi acaba? Aile yaşantıları da biraz sıkıntılı, dışlandığını, istenmediğini düşünen bir çocuk. Normalde de eve gitmek istemeyen, ağlaya ağlaya eve götürülen bir çocuk. O yüzden acaba bilinçaltıyla alakalı olabilir mi diye düşündüm. Bie psikoloğa falan götürseler mi diye düşündüm ama nasıl tepki alacağımı bilemediğim için bir şey söylemedim.