Haticeakll ahh çok çok zor dönemler canım hiç bir gün aklımdan çıkmıyor o ağlar bende ağlardım 2,5 ayda düzeltir tabi yine ağlıyor yine kucak istiyor ama ilk zamanlar felaket kaç defa acile gittik kesin bişey oldu diye öyle bir ağlardı ki kıpkırmızı olurdu tıkanırdı korkardım bişey olacak diye ama hiç bit sıkıntısı yoktu şükür emince susuyor mu peki benimki bir tek memede susardı bende hep memeye verirdim bu seferde sürekli gazı olurdu kısır döngüye girmiştim resmen