Arkadaşlar sorum size yardımcı olursanız sevinirim. İskansız kiralık daire buldum binanın yarıdan fazlası dolu ve bireysel abonelik alarak oturmuşlar.
Şimdi iskan yok şantiye elektriği ve suyu olarak geçer bireysel olsa bile bu durum faturayı etkiler mi.
Birde bildiğim kadarıyla doğal gaz için iskan şarttı ama emlakçı şart değil yine bireysel kullanıyor diğer bina sakinleri dedi.
Sizce tutmalı mıyım dezavantajları nedir