İkizlerim var ve en çok bu mama nın mağduru benim ikizlerimi 3. Ayın ortasına kadar mama +anne sütü takviyeli gittim haliyle sütüm kesildi ve sırf mamaya geçmek zorunda kaldık geçtiğimiz günden beri kalınvaledim ler pirinç unu ver mama çok pahalı fuzuli masraf gibi bir yığın kelime ile eşimi doldurdu hala da aynılar çocuklarım 7 aylık ek gıda + mama gidiyoruz ve asla kesmeyi düşünmüyorum ama çevre baskısından yoruldum yemin ederim