mimikkralicesi Kullanan varmı? Güzel yogurt oluyor mu. Pembe ambalajlı olanı aldım bebekler için uygundur mudur acaba? İlk defa yogurt mayalayacağım ek gıda için
Tazeeanneee mimikkralicesi ben hep kullanıyorum, ama her mayalamada kullanmıyorum genelde maya ayırmayı unuttuysam onunla yapıyorum. Hem lezzeti güzel hem kıvamı ben beğeniyorum
Tazeeanneee mimikkralicesi ben bebek için ayrı kendimiz için ayrı yoğurt yapmıyorum biz yoğurt çok tükettiğimiz için haftada 2 kez mayalıyorum haliyle kızımda yemiş oluyor ondan şuana kadar herhangi bi reaksiyon görmedim canım
mimikkralicesi Tazeeanneee teşekkür ederim 😊 bu arada pakette 1bucuk litre süte 1pk maya diyor siz 1kgdan mı yapıyorsunuz 1bucukmu