Merhaba benim kızım da iki yaşında sürekli bir hapşırma sürekli bir burun akıntı yani doktora götürdüm sürekli aynı şeyleri veriyorlar antibiyotik calpol Evde olduğum halde durduk yere hastalandı
Ne yapacağımı şaşırdım sürekli Hastalanıyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim Lütfen yardımcı olun