2 aylık bebeğim var , evime arabayla sadece 3 dakikalık mesafedeki avm ye gittiğimde ağlıyor. Yani dısarı cıkmak mümkün değil. Bugun esimle avm de yemek yiyelim dedik, ama yemeğin ortasında zır zır ağladı ve apar topar eve dönmek zorunda kaldık. Bu cocuk hic sevmeyecek mi gezmeyi ?