Bebeğim artık 2 yaşına girecek bu kış yorgan kullanmak istiyorum havalar çok soğuduğunda. yataşın 95derecede yıkanan yorganı mı yoksa yine yataştan yün yorgan mı pamuk mu bambu mu bilemedim. makinada yıkanmasını istiyorum. siz ne kullanıyorsunuz acaba?