BenMathilda canım korkutmak istemem ama bıngıldağın şişmesi iyi birşey değil başka birşeyi yok diye ya da burda arkası bıngıldak değil diyenlere bakma benim bebeğimin sadece ateşi vardı herkes ateş olur 37.5 ateş değil dedi ama menenjit teşhisiyle hastanede yattık ben evham yapıp hemen götürdüm dinlemedim kimseyi iyi ki de götürmüşüm