Zey-yus50 ya benim oğlum da 24 aylık, birkaç denememiz oldu fakat hiç gitmek istemiyor tuvalete. Mesela gidiyoruz,o an yapmıyor tuvaletini. Tam kapıdan çıkarken kapının önünde saliveriyor. Normal mi bu durum? Ustelemek mi lazım acaba yoksa biraz Zaman mi vermeliyim?