tazebiirannee şöyle, mesela bir şal paketlediniz kargoya verdiniz atıyorum 30₺ ücreti çıktı. Bir başka gün aynı şalı aynı şekilde paketleyip götürdünüz onun ise fiyatı 28₺ çıktı. Burda bir kaç lira fark oynuyor fazladan yapıştırılan bir bant bile miktarını değiştirebiliyor. Bunun olmaması için anlaşma yapılırsa aylık toplu ücret çıkartıyorlar size. 25 ürün gönderimi ayda şu kadar olacak diye. Siz tek tek kargo ücreti yerine toplu ödeme yapmış oluyorsunuz. Anlaşma için önden bir ücret ödemesi yok. Ürün bazında size fiyat listesi veriyorlar.
Vergi dairesine gidip bir danişabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla evde iş yapan gelir sağlayan kadınların vergiden muafiyeti var ama bunu sorup öğrenebilirsiniz.