MESoydan ya bu nasıl okurmuş hiç anlamıyorum doktorum dün baban sınır da almış bebeğin gece emzirmesini bırakmışsın diyor evet bıraktım 8 kilo az mı Allah’a aşkına devam etmelisin olmaz sınırda kilo alını diyor Doğum kilosu 4020 gr delirtecek adam beni ya 😩 750 gr almış gayet normal değil mi size sen sınırda demişler kümem göre bu sınır anlamıyorum cidden