Damla0671 Ya kızlar artık ağlamaktan çok kötü oldum bebeğim 5 günlük 30 Eylül de doğum yaptım ve bebeğim hep uyuyor 3. 4. Saatte bir 5 dk anca emiyor sinirlerim bozuldu gerçekten sütüm var bebeğime yetecek kadar ama bebeğim uyumaktan emmiyor bebeğini uyandiranlar nasıl uyandırıyorsunuz acaba lütfen yardım edin 😔😔😭😭😭
EslinSemAltas55 Damla0671 elini yüzünü siliyordum ben ve ayalarını gıdıklıyordum deneye blriisn sende
mysa2 Damla0671 sarılığı artmış olabilir canım bi hastaneye götür baksınlar ama devamlı emmesi lazım bisekilde uyandır
CaglaG Damla0671 altını aç canım ben öyle uyandırıyordum emerken de uykuya daldıkça omzuna masaj yapar gibi mıncıkla.
Asyamc Damla0671 ayağının altına parmağımla vuruyorum burnunu minik sıkıyorum eğer bunlara rağmen uyanmiyorsa sütümü sağıp öyle veriyorum
Farukarda Mutlaka sarılıgına baktır cnm her çocuk olur diyorlar ama ilk 15 günlük sarılık çok önemli benim ilk oğlum öyleydi sınırdaymış Allah korusun beyin felci bile geçirebilirdi dedi yoldaydım eve bile göndermeden 4 gün hastanede tedavi altına aldı mutlaka vakit kaybetmeden iyi bir doktora gidin
Ahmedhll Damla0671 anneliğiniz hayırlı olsun tebrik ederim sizi 🌷🌷o karninizda gündüzleri hep uyuyordu ve hiçbir bilmediği bir dünyaya geldi😊bu yolda rehberi sizsiniz güzel anne sizin de iyi olmanız lazım.bu lar geçici süreçler.siz uyandırın,yüzüne üfleyip ayak altini gidiklayin bir de emzirirken lütfen çok kalın olmasin üstü.siz uyanmasını beklemeden uyandırın
Tazeanne0650 Damla0671 sarılık olma riski yüksek lütfen baktırın. Onun dışında altını açın yüzünü silin bi şekilde uyandırın çok uzun süre uyuyor ayrıca beslenmesinden geri kalmasın ilk zamanlarda
odlare Damla0671 arkadaslarin yazdigi gibi bir de yuzunu gerekirse yikayin aglasin ama emzirmeye calisin
PamukPrensesannesii Damla0671 kızımın sarılığı vardı. 1 aylık olana kadar zorla uyandırdim ayaklarını gıdiklayarak burnunu sıkarak vs. Doktor 45dkkada bir uyandırıp emzir dedi. Geceleri bile alarm kurup 45dkada bir uyandırıp emzirdim. Hepsinde de 5dk anca emiyordu. Sizde aynı şekilde sürekli uyandırıp emzirin. 5dk bile yeter zamanla iyileşir. Ama sarılık değeri yüksekse hastaneye gitmekte fayda var
Damla0671 Hepinize çok teşekkür ediyorum bugün 5. Gün kontrolumuz vardı gittik cihazla saniyelik sarılığa baktılar 5.7 çıktı yok dediler ama inanın çok yoruldum ben normalde panik atak hastasıydim ve ben bu bebeği 7 yıl bekledim en büyük mucizem benim ama o kadar korkuyorum ki artık depresyon a girdim sürekli ağlıyorum bebeğime yetemiyorum sanki kafayı yiyeceğim herşeyi deniyoruz ama olmuyor uyanmiyor uzun zaman uyuyor uyanınca 2 dk emiyor inanın 5 günlük bebeğim ve 5 gündür hiç uyumadım sezeryan oldum birde ama kendimi çok kötü hissediyorum emzirme eğitimine gitsem işe yarar mı basil uyandiracagimi söylerler mi
Elif-Liya Damla0671 öncelikle hayırlı olsun ama sarılığı vardır emzirmen lazım. Uyanmiyorsa altını aç , çenesiyle oyna burnunun ucunu sık ayak topuğunu sık ağlasa da bunları yap benim hem kızımda hem oğlumda oldu bunları yaptım işe yaradı sariliktan dolayı sürekli uyku hali yapıyordu
Yasemin38 Damla0671 3-4 saat çok fazla canım. Altını aç ,elini yüzünü hafif nemli bezle sil ,burnunu topuklarını sık. Kan şekeri düştüğü içinde uyuyor olabilir dikkat et Allah korusun. Yinede bir doktora götür istersen canım. Sık sık emzirmen gereken dönem