Adiyokkitabin Kizlar oglum 18 aylık henuz kış icin ayakkabi almadim. Siz nasıl bisey aldiniz. Urfadayiz cok kış olmuyor direk spor mu alsam. Bilemedim
OptimusPrime Adiyokkitabin ben kızıma altı kalın aldım spor ayakkabı. Bir de çok yağmurlu karlı gunker için LCW uzun çizme aldım. Yağmur çizmesi mod içi Polarli sıcak tutan
Adiyokkitabin Saafie ayy ordakide benim hosuma gitti bantli olan 😍 kac numara aldiniz suan 20 numara giyir 21 mi alsam
Saafie Adiyokkitabin Modeli gondersenize bakayım aynı mı ☺️ benm kızım 20 giyiyor 21 aldım ama biraz büyük gibi kalıpları ya kalın çoraplarla anca olur