Idontmuhattap bebekler 3 ay anne karnına hasret duyar o yüzden ağlar sonra buna gaz sancısı eklenir.dusunsenize çırılçıplak 9 ay yaşıyorsun ama 9 ay sonra kıyafet giyiyorsun kimisi lastikli kimisi polyester. Üstelik çok fazla uyaran (ışık,ses,rahatsiz kıyafet,cisli bez vs) var .çok normal ben de çok üzülüyordum çok ağlıyor diye ancak bizim yerimizde olmak isteyen çok insan vardır bunu eğlenceye dönüştürmeye çalışın.gazli dönemlerinde ben hep ona şarkılar uydurdum. Ninniler uydurdum. Şimdi bebeği olmayan birine gidip deseniz bebeğim çok ağlıyor size ne derdi biliyor musunuz ?:"Keşke bebeğim hep ağlasa Evim çok dağınık olsun ama evde bir bebek olsa 6 senedir tedavi görüyorum o sesleri ağlamaları duymak için "dese..