Ebruceyda süt çektiğini anlayabiliyorum yutkunma sesi de geliyor. İlk doğurunca 2 gün süt gelmedi pek zatsn o yüzden mama verdi doktor doymadığını düşünürsen 30 cc ver demişti. Şuan şükür sütüm akıyor bile boş yere, bebekte emiyor istediğinde bırakıyor, ya da ağlıyor yeniden veriyorum. Daha yeni yeni düzene girdik, hala kilo almamış, ama vermemişte. Acaba az mı veriyorum, bebek istemese bile zorla vermem mi lazım. Üzülüyorum