BMA özellikle bebeklerde uçuk çok tehlikeli. Bende bebeğim 10 günlükken çıktı. Her kucağıma alışımda maske taktım. Ne öptüm ne kokladım. Emzirdim yatırdım hep. Sizde Bi süre uzak tutun eşinizden. Uçuk bebeklerde Allah korusun ciddi kayıplara yol açıyor. Ama temas olmadığı sürece korkmayın. Geçene kadar yaklaşmasın eşiniz. Ve sürekli ellerini yıkasın.