Merhaba arkadaşlar eski hesabımdan yazmak istemedim o yüzden yeni hesap açtım. Bugün itibariyle psikoğa gitmeye başladım. 2 yıllık evlilik hayatımda yaşadığım şeyler artık ağır gelmeye başladı ve tek başıma baş edemiyordum sadece çırpınıyordum bende bu yüzden profesyonel yardım almaya karar verdim. E devlet üzerinden başvuru yaptım ve bi ay kadar sonra dönüş sağladılar belki gitmek isteyen ama maddi imkanı olmayanlar vardır diye de bilgilendirmek istedim