Merhaba kızlar bebeğim besiğine hiç alışamadı. Hiç kullanmadi denilecek kadar az kullandı ne yazık ki 4 5 ay kullandi. O yüzden ahşap besigimizi satıyorum diğer sitelere de koydum ama burada ki ihtiyacı olan annelerimiz varsa ihtiyacı olan birisine gitmesini istiyorum. İhtiyacı olanlar yorum yapabilir.