Mdngny hayır neden geç olsun. Dediğim gibi büyüdükçe daha zor.
Uyku eğitimi deneyelim de . Uyku saati düzeni diyelim. Ben doğduğundan itibaren kendi odasında kendi uyumasına alistirdim. Bebeğim 2 buçuk aylıktı artık kendi kendine uyumayı öğrenmişti. Yani bebek küçükken ona bişe öğretmek. Daha kolay. Şu an tam zamanı. Emzirin yatağına koyun sürekli. Ağlarsa kucağınıza alıp biraz piş piş yapın tekrar koyun. Ama bunu gece de yapmanız gerek.