Mrysmg Az önce poposunu temizlemek için altını açtım baktım bunlar vardı. 2 saat önce hiçbir şey yoktu. Çok hafif kabarık doku var kızarık olan bölgede. Neden olmuş olabilir veya nedir yaşayan oldu mu
Sevdapl Mrysmg bez bağladığınız yer sanki. Gaz çıkarmak için bastırıyor musunuz, o zaman bez tahriş ediyor. Ondan olabilir mi?
delirmeceler Mrysmg benim oğlumda bebek egzaması var ve aynen böyle kızarıyor cildi hassas olduğu için dokunduğu yerler kızarıyor ve geçiyor
Mrysmg Sevdapl bilmem olabilir ama hiç olmadı. Benimde aklıma tahriş gibi geldi ama gaz masaji hep yapıyorum bilemedim Simdi baktimda yukaridada var biraz
Melikegencall1 Mrysmg seninn yediğim birşeyde dokunmuş olabilir anneden bebeğe geçiyor ya süte geçiyor canım
Elisaminel Yediğiniz bişey dokunmuş olabilir. Balık domates kavun patlıcan bunlar kızımda böyle kızarıklıklar yapıyor. Bi yoklayın bakalım kendinizi dün ve bugün farklı bişey yediniz mi?
Mrysmg Kereminannesieskisehir Mom0008 Ahmedhll Elisaminel Çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için hastaneye gittim hemen doktor kiyafet bez sürtünmesinden kaymaklı olduğunu söyledi cok şükür sütle vs ilgili bir sey degil tahmin ettigim gibi. Kiyafetleri bol giydiricem onun dışında bezini açık tut dedi ama bizimki durmuyor ki yatakta hep kucak istiyor. Bi sekil ayarlicam bakalim. Tekrar çok teşekkürler hepinize🌸🥰🙏
Kereminannesieskisehir Kuruyemiş , paketli gıdalar abur cubur , kakao , domates, süt ürünleri , yumurta bunların hepsi alerjiktir , bizde var ondan biliyorum ve böyle kızarıklıklar oluyor
Kereminannesieskisehir Ayrıca kullanıdığınız deterjan, şampuan, yünlü kıyafetler bunlar da alerji yapabiliyo maalesef
Mrysmg Şimdi bez için yine açtım yarım saat önce de bakmıştım sanki daha da kızarmış canım sıkılıyor ya yogurt felan sürülür mü acaba
Ahmedhll Mrysmg pisik kremleri hava almasını engelliyo hakiki zeytinyağı veya hakiki gül suyu iyi gelir .
Mrysmg delirmeceler size de geçmiş olsun. Ben sürekli kucağıma felan alıyorum birde gaz masaji yapiyorum sürekli doktorda onlar sebep verir dedi bende daha dikkatli olucam bakalım eger tekrarlarsa daha detayli baktirmak gerekir yani baska birseyden olabilirmis
Mrysmg Bynkmrck valla bende ondan korkup hemen doktora gittim bu o yüzden değil sürtünmeden olmuş dedi ama tekrarla devam ederse bi doktora gidin dedi. Yarinda kontrolumuz var tekrar baktircam
delirmeceler Mrysmg işte bizede aynısı sölendi sonra sürekli sürekli olunca cildiye ve alerji doktoruna götürdük bebek egzaması çıktı mustela stelatopik şampuan kullanıyoruz zaten en geç 5 yaşında tamamen geçicekmiş