leylasnsy Kızlar oğlum sabah 10;00 da kalktı. Öğlende uyumadı zorlamadımda açıkçası. Şimdi uyuma modunda. Yatağa götürsem uyuyacak resmen. Erken değil dimi??
leylasnsy Jeatimo 2 yaşında 🤗 uyudu vallahi😂 ben molaya geçim artık çok şükür bugünde bitti ama evimi hala b…k götürüyor 😂