-22nida günde sadece bir kere deyince komiğime gitti😁 bizimki doğduğundan beri 1 hafta 10 gün arası yapıyor. Hatta 12 günü bulduğu olmuştu. Eğer sadece anne sütü alıyorsa gaz çıkarttığı sürece ve sıkıntısı yoksa genel olarak normal demişti doktorumuz. Bizim düzen böyle olunca günlük yapan bebişler tuhafıma gidiyor😁şimdi 6 aylığız hala 1 haftada yapar ek gıdaya tam anlamıyla geçince değişir inşallah