Merhaba kızlar ya ben ilk bebegim 2aylik15gunluk olduk bazen ev işi falan yapmayw çalışıyorum bebeğim gün içinde uyuyan bir bebek değil kendimi çok beceriksiz ve yetersix hissediyrim ev işine zaman kendime zaman ayırmaya çalışıyorim onunla ilgileniyorum ama diyrim sanki sürekli onu kucağıma almalı sürekli konuşmaliyimisim gibi hissediyrim yanlış mı düşünüyorum