Kybele normal doğumu bilmiyorum tabi ama merak ediyorum. Sezeryan da 3 gün acı çektim sonra zaten normale döndüm ama normal doğum da içimde kaldı nasip bakalım belki yine nasip olmaz çok şükür bebeğimiz erken doğum yapsamda sağ salim kucağıma aldım 😊