Yakın zaman da bakanın açıkladığı çocuk başına para verilecektir 2 Cocuklulara 350 lira mesela, buna e devletten basvurulmuyormus, biyere gidip başvurulacakmis neresi orası beni Bi aydinlatirmisiniz,
Bu arada sosyal destek programından faydalaannlarda başvurabilirmis haberiniz olsun