Z2eynppp benim bebeğimde 25 günlük 2 gün önce doktora gittik ve hiç kilo almamış bebeğim, benim bebeğimde hep ağlıyor hep meme istiyor veriyorum ama yetmemiş sütüm sanırım doktor hemen mamaya başlıyoruz bebeği 1 hafta besiye alıcaz dedi. Günde 8 kere 60 ml daha isterse 90 ml mama vericeksiniz dedi. Çocuk mama yedirmeye başladığımız günden beri kendine gelmeye başladı resmen hem emzirip hem mama veriyorum şuanda ama 3 saat değil 1.5 saatte bir acıkıyor bebeğim doktoru arayp sordum bebek daha erken acıkıyor ne yapalım diye bebeğin ne kadar yemek istiyorsa o kadar verebilirsin vermekten korkmayın dedi. Bugün emzirdikten sonradan 60 ml mama verdim yedi doymadı altını bile aldırmadı ağlamaktan bi 30 ml daha verdim sonra Bence hemşireyi dinleme bizim doktorumuz patronunuz bebeğiniz o ne zaman ne kadar yemek isterse verin diyor.