Kreş turkiyede de olsa yurtdışında da olsa zor gelir ama ben yurtdışındayim bebegim 17 aylik kreş tavsiyeleriniz var mi gönderen anneler. Kahvaltı ve atıştırmalik onlardan olacak ogle yemeğini ben eve getirip yedirip geri bırakacağım. Vejeteryan oldugunu belirtecegim et ürünleri yedirmesinler diye.
Acaba uyku saatlerinde aglarsa gaddar olurlar mi aglar aglar susar diye mi düşünürler diye korkuyorum.
Veya et yedirirler mi.
Yurtdışında krese veren anneler var midir burada ses yerin tavsiye verin