Araslarcaaa Merhaba normalde philips avent kullanıyorum 120cclık fakat küçük geldiği için bir büyük boyunu alacağım arkadaşım tomme tippe markasını önerdi philipsle aynı mı kullanan var mı? Akıtıyor mu
Sedagst Araslarcaaa Ben kullaniyorum antikolik olanini, memnunum 0 akitma kolay kavrama sorunsuz bir biberon