Kizlar doğum yapalı 2 hafta oldu doğumdan ertesi günü bacaklarimin bitişi pişik gibi bisey oldu pisik olcak durumda yoktu ped mi alerji yaptı anlamadım 2 haftadir kilot giyemiyorum yanıyo kenarları simdi de dikişim yaniyodu bi baktim hep kızarmış alev alev yaniyo dikişim bacaklarım aynı ateşle yakmis gibi olmuş kıpkırmızı alerji midir pişik mi nasıl geçer vallahi yaniyorum