hellomom eğer sabah uyandığında çok gazı varsa,sürekli ağlarsa okey sizin düşündüğünüz gibi olabilir yani çoraptan ama zaten kışın kaloriferleri açıyoruz ne kadar soğuk olabilir ki? Bir de çorapsız yatmaya alışık olmadığı için de size tuhaf gelmiş olabilir