Ek gıda süreci itibariyle zaten çok iştahlı bir çocuk değildi hep iştah açıcılar ya da zorla yedirerek bugüne kadar geldik bir ara çok güzel yemeye başlamıştı şuanda tamamen yeme reddi başladı gün içerisinde hiç birşey yemiyor sadece uylu saatinde süt içiyor tavsiyesi olan var mı ?