Merhaba anneler . Oğlum ek gıda başından beri yemiyor yemek istemiyor . Video izleterek yedirmeye çalışıyorum yanlış yapıyorum biliyorum ama başka türlü boğazından lokma geçmiyor. Bu aralar videolar da oyalamıyor yemez içmez oldu . Gündüzleri iki uyku yapıyor uyku önceleri 180 cc mama içiyor sadece mamasını çok severek içiyor diğer öğünler işkence . Aç yaşıyor resmen ne ara ne ana öğün ağzını kitliyor yada açarsa da geri çıkarıyor . Tavsiyelerinize açığım