Kızlar merhaba herkese. Bizim 6 ayımıza çok az kaldı inşallah 4 günümüz falan var. Ben emziriyorum ama mememde çok kısa süre kalıyor sıkılıyor yatarak emziriyorum o zaman da aynı yani tam boşaltamıyor gibi memeyi öyle hissediyorum ki sağınca 60 cc ye yakın süt geliyor hatta bazen daha fazla. Durum böyleyken sorum şu çiçek anneler, sizce sağdığım sütü biberonla (lansinoh almıştım) versem meme reddi yaşar mıyız? 👀 Hiç ona bulaşmayıp kaşıkla her yere dökerek içmeye devam mı edelim?😄 önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim 💜