Herkese selam💕 yarın oğlumu araştırma hastanesine götürüp bir yaş kan tahlillerini yaptıracağız. Ama mhrsde bir şey dikkatimi çekti. Çocuk izlem bölümü başka çocuk hastalıkları bölümü başka. Çocuk izlemde hasta çocuklara bakılmaz diye not düşmüşler. Ama ben oraya randevu bulamadım diğer bölüme aldım. Doktor yine de kan tahlillerine bakar mı acaba? Bana kalsa ben derdimi anlatırım ama eşim girecek doktorun odasına. Benim işim var. Doktor hayır bakamayız diğer bölümden randevu alın derse benimki tamam der çıkar 😃 Sabahtan beri doktora ne diyeceğim deyip duruyor