zeynepdurunun_annesi Kızlar doğum yapalı neredeyse 3 ay olucak ama bana ptt den para yatmadı kurum ödemelerine bakıyorum sonuç çıkmıyor. Ne yapmam gerekiyor?
Gulceninannesi25 zeynepdurunun_annesi en garanti yöntem sgk arayın ne zaman yatar diye kısa sürede yatiriyorlar rapor parasında o şekilde yapmıştım çünkü