missmama emmek istemediği dönemde sağım yapmış olsam bile yine de istemediyse kesinlikle zorlamadım, acıkınca mecbur emdi ☺️ En önemlisi bence şu, ben ne kadar endişe edersem o kadar ters tepiyor bebeğim. Akışına bırakıp rahat olmakta fayda var. Her konuda 😊