Şimdi evde test yapınca pozitif cıktı zaten reglde olmadım. Yarın net sonuc için dr gidicem. Ama merak ettim. 16 aylık oglum halen emziriyorum memeye düşkün ek gıda keza öyle sıkıntı yok.hazır Süt denedim içmiyor. Emzirmeye devam etsem bi sıkıntı olur mu?