slnkrglu Merhabalar, anne yanı beşiği ne zamana kadar kullandınız? Daha sonra ne tarz bi yatak aldınız?
expectopatronum slnkrglu 3 ay kullandık sonra kıpırdanırken kafasını bizim yatağa falan dayamaya başladı bıraktık. Park yatağımız var ama yatmıyo bizim yatağımızda benim yanımda uyuyo 😬
Eylulunannesi55 slnkrglu hamak aldık biz ilk aylar için bir aylık oldu kullanıyoruz ne zamana kadar yatmak isterse. Sonrası için park yatagımız var arada uyutmaya calısuyoruz orda daha gece uykusu nasip olmadı
Mavis34 slnkrglu 1 yaşına girecek hala anne yani kulanıyorum boyu da küçük olanlardan besinimiz. Ama bebeğim.premature doğmuştu ve hala kilosu 8 kilo olduğundan sığıyor toplu bir bebeknolsa şuan sığmazdı
slnkrglu expectopatronum ayrı bir odası var mı şuan? Bebeğimin odası var ama henüz 9 aylık 1 yaşından önce ayırmayı düşünmüyorum. Yeni bir yatak alsam mı bilemiyorum
Eylulunannesi55 slnkrglu boş odamız var fazlalık eşyaları orada suan için bence gereksiz ama heves ediliyorsa yapılabilir ben suan oturma odasında yaşıyorum kıyafetleri bile televizyonunun çrkmrncesinde duruyor el altında olması en iyisi benim için
slnkrglu Mavis34 benim bebeğim de minyon ama dizlerinin üstünde kalkıp aşağı sarkılıyor o yüzden korkuyorum