240519 kahverengi normalde pempemsi rengi vardı hamile kalınca koyulaştı emziriyorum halen öyle. Üstelik hamilelik nişanım da hep gögsüme attı kapkara oldu resmen gögüslerim çok utanıyorum eşimin yanında çıkarırken bile. Evladıma değer tabiki ama hep böyle mi kalıcak diye merak ediyorum