Polikistikannee SeninAnnenBirMelektiYavrm Bende bilmiyordum burda sormuştum toz çamaşır deterjanını ağzına sürmüştü cok az da olsa korkmuştum bana söylemişlerdi aradım Allha şükür sıkıntı çıkmadı bekleyin kusma vs olursa acile danışın dediler kustu zehri atti diye bisey de yokmuş maalesef. Yanlış bildiğimiz o kadar çok şey var ki
kitapkurdubebeninanasi SeninAnnenBirMelektiYavrm baslarim aracina esine yaaa ne saçma değil mi ara ambulansi hic mi tanidigin kimse yok ay gerçekten çıldırmamak elde degil…
OptimusPrime SeninAnnenBirMelektiYavrm Evet doğru hat. Eğer kimyasalların arkasını okuma zahmetine girerse çocuk ne içmiş gibi vs durumda oradada zehir danışma hattı numarası var. Şaşkınım. Bunun şüphesi bile hastanede olmamıza yeterdi. Taksi var. Araç var. Ambulans var. Var yani biseyler.
atlasinannesi2 Yemin ederim kadını omuzlarından sarsıp ‘ Ambulansı arasana gerizekalı’ demek istiyorum. Çıldırttı ya
SeninAnnenBirMelektiYavrm atlasinannesi2 post silinmiş ismini hatırlamıyor musun merak ettim ne oldu diye
SeninAnnenBirMelektiYavrm yagmursen ara sıra böyle bilgilendirme postları açılmalı. Tabi bazıları senden mi öğrenicem tribine giriyor ama 😑
RainOverMe SeninAnnenBirMelektiYavrm camasır suyu ıcınce su ya da süt içirin demıslerdı sanırım bıze saglık dersınde😵💫 tabı degısmedıyse cok uzun yıllar oldu ehlıyet alırken de sorulmustu sanırım sınavda. Ne kadar ıcmıs acaba merak ettım goremedım postu🤯
sevgidolubiranne SeninAnnenBirMelektiYavrm bende ne kaçırdım diye bakarken gördüm yorumu değil buraya yazmak kocamı aramak bile aklıma gelmez hemen hastaneye yetiştirirdim buraya yazmak ne ya bence kafası güzel bu kadının
Cannanlim SeninAnnenBirMelektiYavrm ben bilmiyordum ogrenfim tesekkur ederim ilm bir baktim hatta ne bu diye cok sagolun
yagmursen SeninAnnenBirMelektiYavrm kesinlikleee, onlar görümce ve arkadaş çekiştirme postlarına yol alsınlar 🤪