Kızlar yeni açılan bir yuvamiz istanbul okulu için başvurumuz kabul edilmiş. Oğlum 4 buçuk yaşında ve daha önce kreşe va gitmedi yabanci ortamda çekingen bir çocuk. Yuvamiz istanbul tam gün oluyormuş ama oğluma tam gün ağır gelir mi diye düşünüyorum. Ya da sabah erken saat yerine 10 buçuk 11 gibi götürsem yöne 5 gibi normal çıkış saatinde alsam olur mu bilgisi olan var mı acaba ? Ve yuvamiz istanbula cocugu giden var mı aramızda memnun musunuz ??