20 aylıkken bebeğimi sütten kestim 15 gün oldu ama çok üzülüyorum unutmadı hala her gün illaki 1 2 sefer meme diye ağlıyor gecem gündüzüm yoktu her saat başı uyanıp emiyordu gündüz hep yakamdaydi dayanamadım birde hiç kilo almıyordu emdiği için iştahsizdi 😢 siz kaç aylıkken bıraktınız